Bedankt voor het aanvragen van het gratis e-book!

In dit e-book deel ik 5 hele waardevolle tips om het

hart van jouw klant te veroveren.

Het verschijnt binnen 5 minuten in je inbox!

Check ook even je reclame of spam inbox!




Het is echt heel goed dat je dit e-book hebt aangevraagd!

Je zult er echt tips uithalen die je gaan helpen om het emotioneel verhaal te bouwen om zo een onderscheidend merk uit te bouwen.

Maar geef toe, er is nog nooit iemand succesvol geworden met alleen het downloaden van een e-book….

Omdat jij dit e-book gedownload hebt, zeg je mij nu dat je klaar bent om het roer om te gooien en om echt te gaan werken op het veroveren van het hart van je klant. Je bent klaar om onderscheidend te zijn, je hebt het helemaal gehad en je wilt vooruit, je wilt groeien en je wilt dat je klanten terugkomen, no matter what!

Ontdek jouw onderscheidende kracht!


Je bent je onderneming gestart vanuit een droom, een passie, een skill. Daaruit heb je een aanbod (product/dienst) bepaald en ben je aan de slag gegaan, vol enthousiasme! Je hebt al heel wat gedaan om je aanbod te verkopen, soms pakt dat, soms pakt dat niet.

Je hebt een goed product maar ondanks alle moeite en investeringen, loopt het niet….

Je hebt alles uit de kast gehaald om je mooie, leuke product te verkopen en onder de aandacht te brengen:

Gepost én geadverteerd op Social Media, kortingen gegeven, website aangepast, prijzen aangepast, teksten en foto’s opnieuw veranderd,…

…klanten komen…en klanten gaan….Alleen Elvis blijft bestaan…

En je weet ook heel zeker dat je een goed, mooi, kwalitatief aanbod hebt, waar veel mensen op zitten te wachten… Maar toch schommelt je verkoop nog té hard en is marketing en creativiteit toch misschien de ver-van-je-bed-show…. Als je er nu niets aan doet, dan moet je misschien je droom opgeven…dat zou toch jammer zijn, na alles wat je er al in geïnvesteerd hebt?

Dat zou echt heeeeeeel jammer zijn!!

Maar wat als ik je nu zou vertellen dat dit anders kan?

Dat je door een emotionele laag een sterk authentiek merkverhaal kan bouwen dat onderscheidend is en blijft

plakken bij je doelgroep? Dat je hierdoor je business kan doen groeien? Dat je hierdoor een mooie kapstok hebt om in de toekomst alle beslissingen rond je

merk aan op te hangen?


Wil jij ook graag...?

Een sterk, onderscheidend en creatief merk dat opvalt zoals een unicorn in a field of horses?

Zodat je klanten keer op keer op keer op keer voor jou kiezen, en niet voor je concurrent?

Zodat je écht bekend wordt en dus dé referentie in de markt wordt?

En je vlotjes je ideale klanten aantrekt, ook zonder ads, gewoon omdat je een ijzersterk merk hebt neergezet?

WAT ALS ER NU EEN MANIER IS OM...

  • Focus te krijgen in je marketingverhaal waardoor je altijd perfect weet welke volgende post je moet schrijven, wat je kan toevoegen bij je aanbod, hoe je je ideale klant moet aanspreken,...

  • Een rode draad in jouw business te krijgen, zodat jij weet waar je naartoe wilt en zal gaan, ook op de lange termijn

  • Een soort kapstok te creëren waar jij je hele business en merk aan kan ophangen zodat het een coherent, consequent en herkenbaar geheel wordt voor jou én voor je klant

  • Het hart van je klant te veroveren, zodat hij voor jou kiest en niet voor je concurrent


ZONDER DAT JE...

  • Veel tijd, geld en energie moet investeren in allerlei marketingtools zoals FB/IG omdat je precies weet welk verhaal je wilt vertellen, hoe je dat wilt vertellen en wie daar oren naar heeft

  • De hele tijd in cirkeltjes moet draaien en jezelf in allerlei bochten moet wringen om vooral kleine, korte-termijn-brandjes te blussen

  • Telkens opnieuw klanten verliest aan je concurrenten en elke keer weer het hart van je klant moet proberen te veroveren omdat hij jouw merk al simpelweg in zijn hart heeft gesloten!

Alrighty! Let's do this!

Maar euh...Joke...hoe begin ik hier eigenlijk aan?

Je moet het niet alleen doen. Ik zal je helpen!

Ik help je om een stevige merkstrategie op te bouwen.

Het is dé basis, de kern, de rode draad, de kapstok, en-ik-kan-nog-veel-andere-woorden-bedenken, van je merk. Deze merkstrategie bestaat uit verschillende elementen die stuk voor stuk goed bepaald moeten worden om zo tot een solide basis te komen.

Met mijn tips & tricks, inspiratie, voorbeelden en 15 jaar ervaring als merkexpert bij grote en kleine merken, bepalen we je ideale klant en aanbod, de merkpositionering, de merkidentiteit, het merkverhaal van jouw merk.

Ik zorg mee voor het creatief vertalen van deze merkstrategie naar merkbelevingsconcepten, communicatie, merkidentiteit,...

Op het einde van de rit hebben we een gids die de leidraad vormt voor je merk naar de toekomst, die dient als kader om verschillende uitingen af te toetsen en een hulp vormt bij het nemen van beslissingen in je business. Deze gids is ook mega-handig om eventuele externe hulp voor vormgeving, copywriting, social media,... volledig onder te dompelen in jouw merkbad en hen op een snelle, makkelijke manier te briefen.

Woehoe! Dat klinkt goe!

Iedere ondernemer start natuurlijk van een ander beginpunt.

De ene heeft al een start gemaakt maar zit wat vast en twijfelt, de ander heeft nog niets bepaald en weet niet waar te beginnen...

Laten we daarom eerst eventjes met elkaar kennismaken, een babbeltje slagen, om te gaan bepalen waar jouw startpunt zich exact bevindt en wat er nodig is om jouw merkstrategie op te bouwen.

Ik stuur je daarna een voorstel met een pakket en prijs op maat.

Word je daar enthousiast en blij van?

Dan plannen we een kick-off in om onze samenwerking goed te starten!

Wolly winka in je oren!

PODCAST

De Rots in de Branding

Met antwoorden op brandende Brandingsvragen

en andere uitleg

Nu beschikbaar op spotify & ITunes

Aflevering 1: Wat is het verschil tussen Marketing en Branding?

Aflevering 2: Zijn we echt zo'n emotionele watjes bij een aankoop?

Aflevering 3: Waarom werkt Branding als een lopend vuurtje voor mijn bedrijf?

Volg je me al op Instagram?

@wollywinka_joke

Wil je graag geïnspireerd worden?

Kom gezellig meevolgen op Instagram en

ontdek de grappigste, meest creatieve voorbeelden,

quotes en andere leuke Branding-shizzle!