WORKSHOP

Bouw je

Merkwaardige Merkstrategie

Voor de ambitieuze ondernemer die klaar is met doorsnee marketing en met een gefundeerde merkstrategie een sterk, onderscheidend én creatief merk wil bouwen dat goud waard is!

Laat die concurrenten ver achter je!

Meer richting. Meer business.

Meer klanten. Meer harten veroveren.

Stop nu met ik-doe-maar-wat marketing!

WAT ALS ER NU EEN MANIER IS OM...

  • Focus te krijgen in je marketingverhaal waardoor je altijd perfect weet welke volgende post je moet schrijven, wat je kan toevoegen bij je aanbod, hoe je je ideale klant moet aanspreken,...

  • Een rode draad in jouw business te krijgen, zodat jij weet waar je naartoe wilt en zal gaan, ook op de lange termijn

  • Een soort kapstok te creëren waar jij je hele business en merk aan kan ophangen zodat het een coherent, consequent en herkenbaar geheel wordt voor jou én voor je klant

  • Het hart van je klant te veroveren, zodat hij voor jou kiest en niet voor je concurrent


ZONDER DAT JE...

  • Veel tijd, geld en energie moet investeren in allerlei marketingtools zoals FB/IG omdat je precies weet welk verhaal je wilt vertellen, hoe je dat wilt vertellen en wie daar oren naar heeft

  • De hele tijd in cirkeltjes moet draaien en jezelf in allerlei bochten moet wringen om vooral kleine, korte-termijn-brandjes te blussen

  • Telkens opnieuw klanten verliest aan je concurrenten en elke keer weer het hart van je klant moet proberen te veroveren omdat hij jouw merk al simpelweg in zijn hart heeft gesloten!

Een merkstrategie is meer dan enkel je huisstijl, je logo,... Het is de gehele smoel van je merk. Het gaat over het totale concept dat jouw merk uniek, onderscheidend en merkwaardig maakt t.o.v. de concurrentie.

Het is de rode draad doorheen je business, je merkidentiteit, je merkpositionering, je ideale klant, je merkbeleving, je communicatie,...

Een merkstrategie is dus de blauwdruk van je merk dat dient als leidraad , wat je marketingleven dus gemakkelijker maakt!

Wil jij ook graag...?

Een sterk, onderscheidend en creatief merk dat opvalt zoals een unicorn in a field of horses?

Zodat je klanten keer op keer op keer op keer voor jou kiezen, en niet voor je concurrent?

Zodat je écht bekend wordt en dus dé referentie in de markt wordt?

En je vlotjes je ideale klanten aantrekt, ook zonder ads, gewoon omdat je een ijzersterk merk hebt neergezet?

Wat gaat we doen tijdens de workshop?

  • Je gaat samen met mij en de andere deelnemers aan de slag om jouw merkwaardige merkstrategie vorm te geven. Ik deel voorbeelden, tips & tricks, ook vanuit mijn eigen ervaringen als creatief merkstrateeg.
  • Ik geef je concrete tools, modellen en inzichten mee hoe je jouw onderscheidende strategie kan opzetten.
  • Jouw merkstrategie krijgt vorm door in te zoomen op jouw business, jouw passie, je ideale klant, je aanbod, je identiteit, je positionering,... kortom: jouw unieke merk
  • Je gaat je merkstrategie stapje per stapje zelf invullen. Sparringspartners genoeg om je ideetjes en strategie af te toetsen!
  • We houden hierbij een creatieve brainstorm om jouw merkstrategie te vertalen naar een aantal concrete acties. Creativiteit, inspiratie eeeeen....ACTIE! HOPPA!


En dat allemaal met de hulp van deze spring-in-'t-veld: MOI!

Met mijn 15 jaar ervaring in merkstrategieën opzetten en deze creatief vertalen bij o.a. IJsboerke & Frisia kan ik je hier perfect doorheen loodsen en je op weg helpen om de beste en meest merkwaardige merkstrategie EVER neer te zetten!

Na de workshop 'Bouw je Merkwaardige Merkstrategie' ga je naar huis met...

euh...ja... een Merkwaardige Merkstrategie natuurlijk!

en dus ook met...

  • Richting en focus op je marketingverhaal, zodat je een kapstok hebt om je hele merk en business aan vast te hangen.
  • Een hoofd vol inspiratie, ideetjes, nieuwe invalshoeken om je marketing nóg leuker, authentieker, opvallender en creatiever aan te pakken.
  • Een concreet actieplan om van je merk dé unicorn in a field of horses te maken!
  • Een heleboel nieuwe, waardevolle contacten!


Wil je mee workshoppen? Hier volgt wat praktische shizzle

De volgende workshop is nog niet gepland maar hieronder kan je lezen wat je kan en mag verwachten op zo'n dag.

Je bent welkom vanaf 9u30 voor een koffie of theetje, we starten om 10u

In de voormiddag maken we de concrete merkstrategie, in de namiddag gaan we brainstormen om dit creatief in te vullen en concrete actiepunten te formuleren.

We eindigen rond 16u30. Nog wat blijven nakeuvelen? Tuurlijk! dat kan zeker.

De workshop zal doorgaan op een inspirerende locatie in de buurt van Antwerpen (Meer info volgt later nog!)

Voor deze workshop betaal je €149 excl. BTW (lunch, koffie, thee, water & frisdrank inbegrepen)

Het aantal deelnemers beperkt zich tot 4 à 6 personen zodat we voldoende tijd en aandacht kunnen spenderen aan ieders merkstrategie.

Inschrijven doe je via het formulier hieronder, je ontvangt een bevestigingsmail en een factuur

Wolly Wieda?

W-O-L-L-Y

W-I-N-K-A

Ik ben Joke

Zie je die foto hiernaast? Jeps, dat ben ik

Ik help ondernemers met het veroveren van het hart van hun klant, eigenlijk is het de essentie van wat ze 'Branding' noemen. Op een creatieve, onderscheidende manier gaan we een merkstrategie bouwen en deze creatief vertalen naar concrete acties, belevingen, identiteiten,... die ervoor zorgen dat jouw merk dé unicorn wordt in een field of horses en zo vlotjes en blijvend klanten aantrekt en de concurrenten ver achter je kan laten!

Wie ben ik?

Ondertussen loop ik al 42 jaar rond op deze aardbol en heb ik 1 man, 2 kinderen, 1 hond, 1 huis in Brasschaat, 42 shows van Spektakelmusical 40-45, 85 shows van Daens de musical, (volop aan het spelen in de Red Star Line musical) en 15 jaar werkervaring als merkexpert op de teller staan. Daar heb ik met veel passie en plezier me bezig gehouden met productontwikkeling, (re)branding en merkbeleving voor grote en kleine merken (Massive, Philips, IJsboerke & Frisia Marshmallows).

Ik ben van nature erg nieuwsgierig en stel veel in vraag. I love it om de dingen vanuit een ander perspectief te bekijken en te benaderen.

En vaak kan ik mijn enthousiasme niet wegsteken En dat is maar goed ook want enthousiasme, dát hebben we nodig!

Wolly winka in je oren!

PODCAST

De Rots in de Branding

Met antwoorden op brandende Brandingsvragen

en andere uitleg

Nu beschikbaar op spotify & ITunes

Aflevering 1: Wat is het verschil tussen Marketing en Branding?

Aflevering 2: Zijn we echt zo'n emotionele watjes bij een aankoop?

Volg je me al op Instagram?

@wollywinka_joke

Wil je graag geïnspireerd worden?

Kom gezellig meevolgen op Instagram en

ontdek de grappigste, meest creatieve voorbeelden,

quotes en andere leuke Branding-shizzle!