Wolly Wieda?

HOI, IK BEN JOKE

Waarom koop je wat je koopt? Waarom gaat je hart sneller slaan van een bepaald merk? Waarom blijven bepaalde boodschappen langer plakken?


De antwoorden op deze vragen komen telkens opnieuw op hetzelfde neer: door het inzetten van MERKBELEVING op alle mogelijke vlakken.

Door de essentie van je onderneming goed in de vingers te hebben, kan je een authentiek, sterk en onderscheidend merkverhaal schrijven en dat ook op alle mogelijke manieren consistent zelf gaan leven en laten beleven.

Eens je de connectie hebt gelegd met je klant in een interactie met je merk - de beleving dus- ontstaat er een diepe liefde voor je merk. En dan begint de echte idolatrie: hij wordt een échte fan en dus ook de allerbeste ambassadeur van je merk.

Ik ben een echt mensenmens

Geen fan van oppervlakkigheid of snel-snel.

Wel van connecteren met anderen en het zoeken van de menselijke toets, altijd en overal.

Al mijn hele leven heb ik een grote interesse in mensen: wat hen motiveert, wat hen drijft, waarom ze doen wat ze doen, wat ze voelen, waarom ze kopen wat ze kopen,...

Tijdens de 17 jaar ervaring als merkexpert voor grote en kleine merken (Massive, Philips, IJsboerke & Frisia snoep) heb ik me met veel passie en plezier verdiept in de menselijke motivatie die een rol speelde bij storytelling, productontwikkeling, verpakkingsontwerp, (re)branding en merkbeleving. Verbanden leggen en zorgen dat het hele plaatje klopt met het merk en connecteert met de drijfveren van de klant.

Daar word ik super blij van en daar ben ik goed in.

Deze ruime ervaring zet ik nu in om jouw bedrijf te helpen groeien.

Met een mix van creativiteit, strategisch inzicht en met ruime ervaring in het bouwen en het laten beleven van merken, creëer ik fans voor merken.

Wat anderen over Joke zeggen

"Een vindingrijk en creatieve geest", zo zou ik Joke in één zin omschrijven. Joke heeft een oprechte focus op mensen en relaties waardoor je makkelijk kan sparren, open ideeën kan uitwisselen en gewoon prettig kan samenwerken."

Michel Van Vreeswijk, Marketing Manager Frisia

"Hoe je de wereld benadert, maakt uit hoe je hem beleeft, dacht ik wel eens... Laat dat nu net de visie zijn die ook consumenten hebben als ze naar een merk kijken. Hoe ga je onderscheidend te werk zonder afbreuk te doen van waar iets echt voor staat? Bestaat dat echt...een blikje creativiteit opentrekken? Het antwoord is JA en Joke is daar een krak in!"


Danny Put, Zaakvoerder Brands in Motion

Genoeg gepraat, laten we het hebben over jouw onderneming

PODCAST De Rots in de Branding

De podcast waarin ik op zoek ga naar antwoorden op brandende Brandingsvragen

Luister via Spotify of ITunes

#1: Wat is het verschil tussen Marketing en Branding?

#2: Zijn we echt zo'n emotionele watjes bij een aankoop?

#3: Waarom werkt Branding als een lopend vuurtje voor mijn bedrijf?

#4: Hoe kan Storytelling werken voor merken?

Volg je me al op Instagram?

Kom gezellig meevolgen en ontdek leuke Branding-shizzle!